Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2013 14:51 - Руските или Европейските куршуми са по-страшни?!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.07.2013 11:36


      "Готов съм, веднага да се откажа от имунитета си.Нека от този момент прокуратурата смята, че аз нямам имунитет и съм готов, да понеса наказание, ако съм нарушил Европейските норми и правила."
      И тук веднага ми идва на ум следния стих на Вапцаров - " ....а бронебойни патрони за него няма открити, няма открити!"
     Ей голям циркаджия е тоя, признавам.Ама както прави тия театрално-комедийни постановки, май е излязло жълто на гащичките му.
     Руската повеля при оказаната безрезервна помощ е - пълна изборна победа.Въпреки всичко, въпреки салтата които изпълниха нашите червени политици в целия този цирк, резултатите май не са такива, каквито се очакваха.Лошо!Много лошо!
     И тук идва въпросът - от Руските или от Европейските куршуми да се пазят червените престъпници?
     Отговорът се подразбира от само себе си - Европа я ги наказала, я не.Нали нашия е началник там.Пък и ако за европейските куршуми се говори в преносен смисъл, то за руските си става въпрос за чисто, натурално олово.
     Няма мърдане и това е!
     Аз съзнавам, че организаторите на целия този филм малко ги притискаше времето, ама и подцениха ситуацията сякаш! 
     Можеха, да разиграят поне още една сценка.Примерно, как "Р точка Овч точка" се застрелва показно, в името на Родината и заради безобразното управление на управляващите.То човек, като няма избор е лесна работата.Две седмици по-рано или по-късно няма значение, все калашника ще играе.    
     А нашия гей-шеф, ..... е и той така.Ще разкъса ризата си с ръце, ще подложи на Европейския залп, прилежно обезкосмените си гърди, защото знае, че Европейски бронебойни патрони за него, няма открити, няма открити!
    А не направи ли това, задължително ще дойдат руските куршуми.А те май са бронебойни, ...... абе по-добри са мисля аз!И ще са истински!



Тагове:   Станишев,   Русия,   ЕС,   куршуми,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237075
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930