Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2013 18:43 - Това е един, чудесен ден за размисъл
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 860 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 23.05.2013 13:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Току що помислих, че съм се върнал назад във времето и този ден за размисъл не е дошъл още, а в момента е четвъртък примерно.Цирковете нямат абсолютно никакъв край и комедията става все по смешна.Хубаво беше Бареков да обясни, как точно тия бюлетини, заловени в печатницата /бракувани или не няма значение/, ще повлият на вота.Сега понеже съм тъп цървул, за какъвто ме смятат и мен и вас, трябва да правя виртуозни догадки.Някак си някой трябва да ги преброи, ама как ще стигнат до урните, че и в пликове трябва да се сложат.Тук идва реч, ДАНС ли не са си свърлиши изцяло работата или до довечера, ще бъде разбита друга печатница с необходимия брой пликове и протоколи.Абе сигурно пиша пълни глупости, ама наистина не разбирам, как може да се получат нещата.Пределно ясно ми е, че ако има вариант за лъжа и манипулация, БСП е единствената партия, която може да обясни казуса в детайли.Ама това са подробности, важното е да се хвърли бомбата в ефир и наште мастити журналисти, като яхнат вълната и гледай какво става.
     Тази акция в печатницата, не знам защо, но прилича на  едни такива подобни отпреди 25-30 години.Може и да се лъжа, ама такова усещане има в мен.А пък журналистите ми приличат на ония партизани, дето станали такива на връх девети септември.В деня на размисъл станаха най-големите борци за демокрация и спазване на закони.Нарочно избягвам думата свобода.Е Бареков стана партизанин отдавна де, има-няма два месеца.
     Мислех, че това ще бъде един обикновен, скучен ден за размисъл, ама нейсе.Пистолета е опрян в слепоочието и аз съм сигурен, че червените башибозуци не са спали поне 72 часа.Ще се спи след изборите.Когато свърши Руския игрален филм, "Москва не вярва на обещания" и оръжието бъде прибрано в кобура.А дотогава ще седим и ще гледаме.Филма не е лош.Весел един такъв.Е, края е ясен, пък и билетите ще излезнат солени, ама какво да правим.Все пак не го гледаме по желание.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 236872
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031