Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2013 18:03 - Гневно
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 878 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 23.05.2013 13:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


     Някога, бях и проверяващ, и наблюдаващ, и участник в комисии, и деен участник, и агитатор, и още какви ли не функции съм изпълнявал покрай честите избори на времето, и такава параноя, като сега не съм виждал.Като, повярвайте ми, на такива салтоморталета съм бил свидетел, такива комбинации и хитри игрички съм засичал, ткива умело прикрити фалшификации и манипулации е имало, че няма думи в българския език, които да ги опишат.Абсолютно всички с червен отенък, но ..... ще спра до тук защото червените другари са много докачливи на тази тема и "изобщо не трябва да се свързват предишните, някогашни избори със сегашните"."Дали и когато другарите от БСП печелеха избори след избори, са били възможни подобни манипулации", ..... темата е табу.Хубаво.Стоп, спирам!
     Налегна ме тази носталгия, защото след пресконфернцията на ГЕРБ, се появи някакъв червен юнак и продължи пак със същия ентусиазъм да разказва криминални истории от Агата Кристи и да хули участниците в администрирането и организацията на въпросните избори.Малко уважение към тия хора, а?Не е като да обикаляш от телевизия на телевизия, да сядаш от стол на стол и да обиждаш където каквото ти падне, щом не е червено.Хората цял ден са стояли в избирателните секции, внимавали са за евентуални грешки, после отиват по нощите да носят чувалите с бюлетините, а ти ги изкарваш вероломни престъпници.То ясно, че при вас, няма култура и торелантност, но поне на някакви граници на наглостта и дебелоочието разчитах.Обаче и от тая дупка заек няма да излезе, май.
     Но друг е повода да седна да пиша тези "говежди прозрения", както казват моите вечни другари от БСП.Ами при положение, че след като ви е хвърлена ръкавицата за касиране на изборите и вие продължавате да ги сочите, като маанипулирани и криманални, то единствения възможен изход е да приемете предизвикателството, нали?Аз дълго мислих, дали нови избори е изход от ситуацията, но вие, с тези непрестанни нападки би трябвало изобщо да не се двоумите.Всъщност така и направихте.Без никакво забавяне и замисляне взехте становище, само, че то е отрицателно.А защо това е така и тримесечният ми внук го знае.Знаете го и вие, знае го и по-голямата част от народа.Айде пак нови компромати, нови флашки, нов черен пиар, нови панаири.Само, че тогава кой ще ви повярва?Сакън, недей."Нови избори" е забранена фраза в червената партия.Щом все още има кой да ви вярва, така ще бъде и така ще стане сигурно.Касиране на изборите няма да има.Де жа вю.Както преди двайсетина години се подведе народа и после, сега, техните синове и внуци се палеха по улиците, израснали в мизерия и глад и невиждащи изход от положението.
     Следствие.
     Най вероятно ГЕРБ ще бъде забравена след време, както НДСВ и СДС, и всеки посмял да стъпи по-високо от червените ръководители.Прехода ще продължи вечно, въпреки, че всъщност той никога не е започвал.За мизерията и нищетата си знаем.Но "Белене", да.Виж, новата ни АЕЦ ще се извиси величествено, а Станишев и компания ще се снимат гордо пред нея, заедно с няколкото хиляди нови работници.
     За "Белене" съм писал много и тук отново ще кажа, че и тримесечния ми внук ги разбра тия игри.Колонизацията на България, за която предупреждават някои хора, всъщност ще финишира с този проект.След, като Руските интереси, взеха връх над Българските.След, като обсебиха всичките ни енергийни ресурси, като петрол и газ и ни направиха зависими от техните прищевки без оглед на икономическите ни нужди, остана "Белене".Я да ви питам нещо, чували ли сте за Украйна?Държава с 50 млн. население.Страна, невероятно богата на ресурси и природни богатства.Заводи, развито земеделие, култура и традиций, абе всички предпоставки за силна икономика и водеща сила в Европа.Да, ама не!И те като нас, са на дънотоИ кой си мислите, че е виновен - Бутан или Уганда ли?Аз ще спра до тук, защото имам чуството, че изнасям лекции на първокласници.
     Ясно е, че чужди интереси направиха тези избори смешни и пародийни.Ясно е, че България и Българския народ е поставен на последно място при кроенето на предизборната кампания.Ясно е, че обикновенния човек е просто машина за гласуване за тях, а "лявата" партия е само маша в ръцете на "колонизаторите".Ха-ха, лява партия.БСП е всичко друго, но не и лява партия.Тя може да седне, където си иска в залата на парламента и все няма да и е там мястото.Не знам защо, се сещам за предизборния клип на Яне Янев?Най-вероятно случайно.
     Тук вече ще завърша и само искам да вметна едно извинение към радетелите на тази лява партия.Вие ме обиждате непрекъснато, но аз не ви мразя.Извинявам се за крайните "говежди прозрения" от моя страна.Разбирам ви, но повярвайте ми, аз ви и съжалявам.Съжалявам ви за това, как ще погледнете вашите деца след 10-20 години в очите.Моят син е на 22 години и не знам даже за кой е гласувал.Спомена нещо, между ГЕРБ и Атака, но наистина не знам.Това си е негова работа и моето верою е, че аз нямам право да се интересувам от неговата партийна нагласа.Признавам, че се радвам за ориентацията му, но най-вече се радвам, че мога да го погледна открито в очите.С много мъка и тъга, но без никакво самосъжаление, мога да кажа "Аз не съм виновен".Нито съм бил участник, нито съм допринесъл с нещо за съсипването на Родината.Борил съм се, ще се боря и сега.Нека да съм "луд националист и патриот".По-добре е от родоотстъпник.Нека да съм "глупак който вярва в България на три морета".Аз в България на три морета не е сигурно, че вярвам, но се надявам, да останем поне на едно, сегашното Черно Море.Нека ме мислят за мутра и бандит.Аз Дами и Господа от червения ъгъл, си спя вечер спокойно и ако е грях да сънувам силна икономически и красива природно България, така да бъде.Нека да съм грешник.Аз спя спокойно и имам прекрасни сънища.А вие сънувате само пари, Електроцентрали и компромати.Е обиждайте ме, аз не ви се сърдя.Просто ви съжалявам.




Гласувай:
5



1. gaklin - размазващо
16.05.2013 19:39
уха ,,нямам думи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237749
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930