Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2013 00:12 - Кратък фейлетон, за Сотир Цацаров и новата "тройна коалиция".
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 1230 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 26.05.2013 16:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Когато вече било ясно, че партия ГЕРБ си отива безвъзвратно от политическата сцена, Гл.прокурор Сотир Цацаров решил да направи един последен тест,  дали все още всички са така всеотдайни и дали ще бъде доведена борбата до край срещу тези съсипници.Обадил се на лидерите на трите обединили се партии, със заръката да изпратят най-верния, най-безстрашния и най-мъжкия си играч, който ще има възможноста да застреля обезпокоявано един Гербаджия, като разбира се, нямало да носи наказателна отговорност за това.Отделно подготвил спец.службите да поставят по 3 патрона в пистолета на всеки от желаещите извършители, но те да бъдат халостни."Все пак не сме убиици!Може да сме крадци и да лъжем като разпрани, ама не можем да организираме такова престъпление." - казал той - "Или поне, не все още" - продължил мисленно.
     Пръв пристигнал на специално избраното място представителя на ДПС, Делян Пеевски.Въпреки безспорните му мъжки качества той отказал да използва оръжието.
   -Ох, много ми се иска!Така искам да претрепа някой Гербаджия, ама лидера ми каза да откажа, щото може да се наруши етническия мир.Пък и не ми е добре за бизнеса това.Няма, няма!Друг път! - и си тръгнал..
   Втори на мястото пристигнал Волен Сидеров.Естествено той не виждал по-безстрашен и по-голям мъжкар от себе си в своята партия, пък и на никой нямал доверие.Грабнал безцеремонно пистолета, влязъл в стаята и от там се чули три изстрела.
   -Какви са тия халостгни патрони бе?Вие подигравате ли се с мен, а?Аз лумпен ли съм?Веднага ми се извинете!Аз лумпен ли съм, кажете де?Лумпен ли съм?Държа веднага да ми се извините - роптаел Г-н Сидеров срещу отнетата възможност да извърши това благородно дело, убийството на Гербаджия.
     Както и да е, изкарали го с полиция от там, за което той изискал веднага да си дадат имената пазителите на реда .... и с право.И поради създалата се патардия, без малко да се сблъска на входа с най-верния, най-пламенния, най-мъжкия и най-безцеремонния член на БСП, а именно Мая Манолова.Пристъпила червената дама, взела пистолета и влетяла във въпросната стая.След малко от там се чули три изстрела, но те били последвани от тропане, удари и крясъци, за почуда на родните барети.Най-после, нещата утихнали и тя излязла запъхтяна, като едва събрала въздух, за да даде необходимото разяснение:
   -Абе аз стрелях, ама нещо не беше наред с тоя пистолет, щото на гнусния Гербаджия му нямаше нищо, та се наложи да го пребивам със стола.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237658
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930