Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 17:55 - Сбогом Г-н Борисов!!!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 2213 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 30.05.2013 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Г-н Борисов, напуснете парламента!
     Мисля, че Вие и Вашата партия, нямате място на сцената на този грозен театър.Не се ловете на техните/новата тройната коалиция/ капани.Не им слушайте брътвежите и долните инсинуации.Едно мога да призная на червените, че захванат ли се с неудобна и непослушна партия, я унищожават.Резултата в тяхна полза до сега е, 100%!Няма смисъл, да се опитвате да се задържите, чрез смяна на посоките и приоритетите.Няма смисъл да се променяте и отваряте към диалог с тройната групировка.Просто няма смисъл да влизате във водовъртежа на техните завоалирани и успиващи „приказки от 1001 нощ“.Спрете с тези обещания за конструктивна опозиция.Каквато и опозиция да бъдете е все тая.И дали ще бъдете изобщо в парламента, също няма никакво значение.Само историята ще запише, че няма да сте част от това ............ каквото и да е то.Ще ви обвинят в безотговорност, непарламентаризъм и непрофесионализъм .......... Е, неее!От тях и то точно в тоя парламент се разнася парламентарния дух, като пролетно ухание, а отговорната работа по наболелите проблеми е единственото нещо за което мислят.
     Наистина няма смисъл.
     Ето, че и журналисти, и социолози, и политолози, един през друг или на групи, в определени студия, или нарочни пресконференции, започнаха да си признават, че последните една-две години са водили целенасочена кампания срещу вас.Те фактически новина не казват, но ме учудва патоса и гордоста с която се хвалят за добре свършената работа.Сякаш очакват медал за това?А и защо не?Не е казал Делян Пеевски, не им е закачен орден „Стара планина“!Малко смешно ми звучат, техните проникновени следизборни заключения.Единия вади неоповестени статистики, че точно бизнесмените/едри и дребни/, не са гласували и са свалили дефакто партия ГЕРБ и в същото време друг плаче истерично, че навсякъде хората са заплашвани с уволнения от работа и са им давани бонуси от работодателите, за да гласуват за Бойко!?Хубаво беше да синхронизират смешните си лъжи.Ама, май няма значение.Щом народа се върза на съшитите им с бели конци предизборни истории и небивалици, тук не е нужна голяма съсредоточеност.Всички са вперили поглед в новия спасителен план, като се подчертава, че хората, вече няма да се страхуват от полицията.
     Аз съм объркан и леко притеснен от невежеството си.
     Винаги съм смятал, че е по-добре, да ми направят „ненужна“ проверка, и дори грешно задържане от органите на реда бих приел със смях, отколкото, да ме отвлекат, да ми отрежат пръст или ухо или недай си боже да сгрешат и да ме убият.Навсякъде се случват грешки, но лично аз в конкретния случай предпочитам първата пред втората, а защо новите-стари управляващи решиха, че народа би се радвал на обратното, за мен остава загадка.
     Ходя си в България често.
     При едно от „гостуванията“ ми, бях спрян с колата/взета под наем/ от пътен патрул.Вече се носеха легенди и от синия екран ни заливаха примери с лошото отношение на полицията, към обикновенния гражданин.Преди приготвях 10 или 20 лева и знаех, че дори да е крадена колата ще ми се размине./Това е сериозно, после ще го разкажа/Сега всичко си ми беше наред, ама се притесних, защото и аз, както всички хора, бяхме облъчени от комунистическата пропаганда.Полицайчето/младо симпатично момче/, ми поиска документите с усмивка.Не вярвях на очите си.При подаването, явно съм треперел, защото той изключително любезно и възпитано ме успокои и каза, че само ще бъда проверен за алкохол.Все още не вярвах на случващото се.След проверката ми подари, пластмасовия накрайник за спомен и ми пожела приятно пътуване.Гледах го с такава почуда и любов, че сигурно ме е помислил за гей.Тогава разбрах, колко е „страшна“ родната полиция.
     Значи, преди ни е спирала патрулка/друг беше шофьора/, а на колата не беше платена нито „гражданска отговорност“, нито застраховка, нито преглед беше минала.Притеснението беше излишно.Униформения пазител на реда, не обърна никакво внимание на документите на автомобила, а очите му само изследваха водните знаци на двайсетачката.Та колата можеше наистина да е крадена и нямаше да има никакви последствия.Аз разбирам, че много хора си мечтаят да се върнат тези романтични времена, ама май няма да стане.
     Има и друго.
     При същите тези чести „посещения“ на родината си, аз вольо-невольо се сблъсквам със всякакви прослойки на обществото.Разбираемо е, че съм водил разговори и с моите „приятели“, символизиращи, така наречената „сенчеста икономика“/справка - „България е една от най-богатите държави в Европа“/.Именно те, крадливите и мафиотски структури, изсмукващи, като ракови образования икономиката на България, най-много кълняха и заклеймяваха Бойко, като убиец на демокрацията.От само себе си се разбира, каква е тая тяхната демокрация, а пък и се изясни "червените лъжци", за какво „недоволство на народа“ говорят и кои съсипани „бизнес-среди“ визират.
     Така е.
     Българина, разбира и усеща паричното благополучие, само, ако то е съпроводено от бързо забогатяване.Когато бях тинейджър, по времето на тоталитаризма, аз, а и повечето от моето поколение, имахме едно любимо списание.„Ритъм“ се казваше и беше първото цветно и различно такова от заобикалящата ни сива и еднообразна комунистическа преса.Беше предимно за музика, но не само и всеки си имаше любими рубрики и статии.Моята беше „Сметрон отговаря“ /дано не ми изневерява паметта/.Там имаше въпроси на читатели от цялата страна, на абсолютно всякакви теми - история, география, астрономия, философия ....... и идиотски нелогични задявки с многознайкото.Не се сещам, инкогнито ли бяха питанията или се упоменаваше някякво име и адрес, но аз и до днес си спомням един от тези забавни и остроумни отговори.
     От ............ „Ние сме двама приятели и търсим начин за бързо забогатяване“.
     Сметрон отговаря „Всички начини за бързо забогатяване, са описани в наказателния кодекс“.
      Да, така е, само, че на Българина тази сентенция му минава много далече от ушите.Не иска и да чуе, за законни или морални подбуди.“Аз първо да натрупам състояние, пък после ще се правя на моралист“.
     Скорошен пример.
     Как иначе да си обясним поведението на нашите хотелиери и ресторантьори на родното ни Черноморие?Декларират месечен доход от 15 хил. лева, а при направената проверка от икономическата полиция, само за уикенда събраната печалба скача на 120 хил.?!Не бих се учудил, ако тези хора се редят и за социални помощи!Бях си направил тогава сметка, че те живеят с около 8 млн. годишен доход и наистина би било немислимо, да отделят около 3 млн. за данъци и такси!5 млн. е прага на бедността при тях.Паднат ли под стандартния олигархски минимум, ще им се смеят всички колеги.Е, няма страшно, сега новата „тройна коалиция“, ще им усигури „свързване на двата края“.
     Такъв е Българина, алчен и завистлив.
     Това го знае Станишев и се възползва максимално добре от тези изконни наши качества.Още покойния Радой Ралин беше определил точно и ясно, какво племе сме.
     “Българския народ не яде асфалт“.Оф.При теб ядеха същите боклуци и на същите цени, ама понеже нямаше магистрали и детски градини и нашенеца, не го човъркаше вътрешно мисълта - „Тоя какво е хукнал да прави тия пътища, що не ги даде парите на мен“.
     За това били протестите?!
     Вече не ми е и смешно.Протестите тръгнаха от високите сметки за тока.Бойко се ядоса и си подаде оставката, при което протестиращите изпаднаха в паника и почнаха да се обясняват, че не са искали такова нещо.Изключваме разбира се, партиините функционери, които винаги ничат като минзухари сред тълпата при такива събития.Тези смешници, Станишевите поклонници, продължават да припознават протестите, като тяхно дело и продължават да ги определят, като антигербаджииски.А относно полицейското насилие срещу "мирните протестиращи" тогава, аз също осъждам грубия подход на органите на реда към тези невинни 15 годишни деца, пък макар и те да са ги замеряли само с недопитите си бири.Бих попитал, къде са родителите на тези младежи, но това е един друг въпрос.Важното е, че полицейските окови вече паднаха и то е видно от последните събития, случили се около екипа за "Спешна помощ" и абитуриентските балове.
     Стана тя каквато стана и вече връщане назад няма.
    
Ще си сърбаме попарата и това е.Нява вече смисъл от писаници и коментари.Всичко е ясно, а скоро, съвсем ще се изясни.Останаха само червените радетели за псевдо-демокрация, да се радват и самовъзхваляват от услужливо предоставените им медиини трибуни.Да са ни живи и здрави, както не веднъж съм казвал, щом има кой да ги търпи.От сега се застраховат, срещу евентуално недоволство на народа, сравнявайки го с природни катаклизми и бедствия.Ролята на метеоролозите била само да ги съобщава, без да влиза в полемика, добри ли са или лоши те.Да.Метафората е удачна, а предупрежденията и препоръки за евакуация, при бури и торнада, е само чешане на езиците.То и сега при тия политически катаклизми се очаква една евакуация от държавата, та наистина се получи добре сравнението с метеорологичните прогнози.
     Г-н Борисов, напуснете парламента!
    Края е неизбежен, а ако си мислите, че ще помогнете на народа като се заигравате с червените тарикати, просто се лъжете.Българина, ако е искал да му бъде помогнато, до сега да го е показал по един или друг начин.
     За пореден път, проиграхме шанса си и само ние сме си виновни!
     Българската държава и народ е бил и ще бъде феномен, до пълното му изчезване, от географската карта на сваета!
     Някога се подразних, но сега разбирам, колко точно беше произнесена фразата, че ние живеем в държавата Абсурдистан.





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Особено голямо "Сбогом"...
01.06.2013 18:17
Особено голямо "Сбогом" обаче е нужно за станишко и неговата хайдушка чета,която е много по-зловредна за България от всички други взети заедно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237452
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930