Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2013 23:35 - Селянина, който порица Мая Манолова, с позиция по казуса Цветанов!!!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 1047 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.06.2013 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Този нашенец, обикновен Български селянини, който направи обръщение към Мая Манолова, стана неочаквано известен и популярен, поне сред своите съселяни.Познали са донякъде стилът му мисля и все пак, най-вече, заради кафявата крава на име Мая, за която той така надлежно обясни.Каза, че първо кмета му се обадил по телефона, а сетне и негови приятели го закачили в кръчмата, но откъде са тръгнали нещата не знае и не го интересува.Важното е, че цяло село, че и околните, вече говорят за неговите честни и откровени думи и го поощряват за постъпката му.Той малко ми се накара, като видя какво съм писал за Цветанов и ме заплаши, че вече няма да ми праща пресни еченца и млекце от кравата Мая, както, признавам си, го правеше до сега.Разгеле, разбрахме се да му дам пак думата и той се успокои.Сега го чакам да завърши речта си за да я побликувам:
    


     -Ей Странника, тука ли си, оти доих кравите и малко са замотах?
     -Тук съм.
     -Аха, убаво.Айде добър вечер и да знаеш, оти не си прав, това дето си го писал.Оно я не знам баш за кво иде приказка и тиа като почнат да плещат за тия работи, сменям канало.
     -Е тогава, какво искаш да кажеш?Какво отношение ще вземеш по въпроса?
     -Кво ша зема?!Ей, да са маанеш и ти с тия купешки приказки, че нема да видиш нищо от мене.Я кажи зимъска, къв суджук ти пратих от свинята!
     -Стига де, пиши нещо по въпроса за СРСтата и Цветанов.Що не се представиш първо, че предния път, нито каза кой си нито нищо.
     -Е арно.Я съм Начо.Цело село така ма знае и това е.Начо от Горни Рът.Е кво да речем за тия СРСтата - така ли му се вика на това.Бе питувал съм и у кръчмата и на къро, и насекъде, кво е това и никой не мое да ми вдене.Оно и я се уплаших пръво, да не е да стане нещо на добичетата от тая шмекерия или жената да пометне, оти коги тръгнаа да гълчат за това, она носеше тоо най-мънинкио Бойко.А познай на кой съм го кръстил?Ама он се роди и тича сега та не моеш го стигнеш.Бре тия комуняги, две-три години само това плещат и журналята и они им пристаят.Ич ми и не стана ясно, оти това иде да е най-големио грех и ниа много ша патим от това.Та рекох ти, я първо много се бех уплашил, ма после видех, че тия па прикаат зад врато си.Коги тръгнаа да носат записете при адвокато, я си викам, малее тия имат цел камион такива и сега по мънинко ша пущат.Оти нали неколко годин за това разправат и викам, тиа са сбирале, сбирале та са са насрале.
     -Ей, Начо!Не говори глупости.
     -Кое е щуротия от това бе?Аааа, арно.Значи са сбирале, сбирале и са забраиле да идат до нужнико.А оно сал веднъж и край.Е за кво лъготия тия комуняги.Я да не съм млада невеста.Така лъгах жената некогиш.Лъгах и са изфърлях и после само веднъжка ....
     -Стига де Начо!Ще казваш ли нещо сериозно, че не те разбирам и без това.Да не си пил нещо?
     -Ааа като прибирах кравите, ударих една ракиика.Она кръчмата ми е по пъто, та секи път Марчето кръчмарката си знае.Като мина на доле и она я приготви да я сипе.После като са върна с говедата, я думна на два пъти и продължавам каде назе.Ма не съм пиян.Само ме е яд, кво ни въртат главите те с това.И още повеке ме е яд, че не мое да го разберем, та да ти го кажем.Они, като са одиле да стават министре, не са ли знаяле, че стаяат такиви работи.Оно това там, нали е за това да са подслушва.Кой да подслушват, мене ли?Я и така си бех помисилил от първенка, та изкрътих зидо, да дирим бръмбаре.Е верно намерих, ама истински, такиви дето ми ядат компиро.Ма у право съм.Нека си гълчат там, щом требе, ама на назе що ни пълнат главите с жежка чорбъ.Изчекайте малко, да рече адвокато, дали е сгазил луко и тогива.Я ти думах, направо сменям канало, като почнат да прикаат за това.Я знам, че не са сички прости, като мене, ама и с даскало съм се препирал и он не мое да ми рече, кво па на него му троши атъра това.Само да те питам баце, ами, ако не е верно кво че праим?На кой комунис тогива требе да строшим кратуната алтава?Ама ми са види, оти от тебе че почнем.
     -Е аз не съм казал, че Цветанов е виновен.Просто, да се спрат спекулациите и облъчването на такива като тебе.Ако трябва да го приберат и в ареста, пък, ако не е виновен, аз ще съм от първите дето ще търсят сметка на червените манипулатури.
    -Брей, мислим, че разбрах половината от това дето издума, ама сакаш да ми речеш, оти заедно ша одим да бъщем комунягите.Е арно, ама он и да е виновен, не видим баш кво толко е съсипал.Абе и като е толко слушал и записвал, ка един комунис, не го чух на тиа записе.Мен ми са види, оти они него са записвале.
     -Ми не знам.Виж колко свидетели има.И доказателства уж ще се извадят още.
     -Оооо баце, това уж го маани.А па, ако плащат убаво и я мое да им станем свидетел.Да ма овръжат със жици и бръмбаре и да ма пущат къде си щат.Само парата да играе.И па не е това проблемо.Бе кво ме боли мене ... чекай, че щех да реча нещо, ама аде пръво да опраат сичко друго и тогива да ми пукат пуканки.Нещем да ги слушам ич!Не стига, че булката само некакви сериале гледа, ами и я като са докопам до тгелевизоро и тиа само това дават.Айде да вървът на ..... да вървът октомври месец на море у студенио хотел с два лева у джобу!Ка тоа, баш айдука прати майка ми преди 5-6 години.....А, я глей?!Баце я ша привръшвам, оти жената са прибра от комшилък и тия дечурлиата сега ша обърнат къщата наопаки.Ама тоо мънинкио Бойко е опасен.Ела Бойкоо, ела татовото.Пенкеее я резни една салатка та да пием една ракия преди да се метнем о кревато.Абе, Странника, тука ли си, оти та забрааих.
     -Тук съм.
     -Айде лека нош и утре па ша са чуем.
     -ОК.Лека нощ.

     -Знаеш ли кво Окей щи дам.Айде лека.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237182
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930