Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2013 11:36 - Как, къде и кога, е възникнало приятелството, между Цацаров и Делян Пеевски!?
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 975 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 10.06.2013 11:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    
     Първата им среща била по служба.Съвсем нормално,  обикновения български мулти-милионер и бизнесмен със съмнителна почтенност Делян Пеевски, му се наложило да се обърне към прокуратурата и в частност към обвинител номер едно на страната Сотир Цацаров.Пристъпвайки притеснително от крак на крак и с недобре прикирита срамежливост той занареждал плачевно:
     -Ама господин прокурор, не спряха да ме притесняват и изнудват.Постоянно ме запуашват и ми искат пари и аз съм дошъу при вас, с надеждата, че правдата ще възтържествува и престъпника ще си поуучи засуженото.
     -Млади господине, незнам дали ще мога да ви помогна, защото ние вече не разглеждаме анонимни сигнали и не задействаме съдебно производство срещу неизвестен извършител.
     -Ама той не е неизвестен.
     -Как не е неизвестен?Знаете ли го точно кой е?
     -Ами аз не го познавам уично, ама се е подписау под всичките писма.Аз ги нося, ето вижте.Господин еди кой си, начауник данъчна сужба.

     Сетне Сотир Цацаров разбрал, че този младеж бил лично протеже на неговия финансов благодетел Ахмед Доган.Чудил се какво да прави и да стори, и накрая, ще неще, звъннал на господин спонсора и му се изповядял:
     -Ало, господин Доган, вие ли сте.
     -Да аз съм, не получи ли втория транш бе серсем.
     -Аз за друго се обаждам.Бе тук идва напоследък едно момче, Делян Пеевски, да му оправям бъкиите, ама много каши е забъркал.Дали да му кажа, че е укрил данъци и е давал подкупи за да заема определени длъжности и дали да му напомня, че майка му окраде тотото и още куп престъпления са извършили тяхното семейство?!
     -Няма смисъл.Той знае!

     След като тяхното приятелство се задълбочило и не останало скрито за обществото, двамата спряли да се правят на приятно разсеяни и съвсем открито си другарували.Така и така били все заедно, не можели да не забележат, че имат малки проблеми с наднорменото тегло.Не е тайна, че опитвали с диети и хапчета, да обуздаят процеса на напълняване, ама нищо не се получавало.И да свалят 4-5 килограма, после веднага качвали 20 и нещата вече излизали извън контрол.Най-после двамата решили да започнат да се занимават с фитнес.Делянчо веднага купил един фитнес-център, барабар с инструктурите и двамата направили първите стъпки във физическите си упражнения.Докато пъшкали на бягащата пътечка, Делянчо споделил с прокурора:
     -Абе защо като уегна по гръб и си вдигна краката нагоре, моментауно падам на една страна.
     -Еее, ние вчера почнахме, а ти много сложни упражнения вече се опитваш да правиш.
     -Какви упражнения?!Ти как си обуваш пантауона сутрин?
     После Пеевси се качил на кантара да види какъв е ефекта от пролятата пот, при което започнал да си гълта корема.
     -Много е рано да търсиш тоя ефект.Не виждам смисъла да си прибираш стомаха така - поучително му казал Цацаров.
     -Ти не виждаш смисъуа, ама аз не мога да видя цифрите на кантара, ако не го направя.
   


                                                      Следва продължение.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237284
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930