Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2013 14:17 - Аз не желая да бъда подслушван - концерт по желание!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 911 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.06.2013 14:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     "Аз не желая да бъда подслушван, защото нищо не съм направил." - тази забвна сентенция, се шири из медииното пространство и намира все повече последователи и защитници.
     Това е то демокрацията и аз се прекланям пред нейните стожери, особено в този и вид.Леко!!!Съвсем леко обаче съм притеснен, защото малко ми намирисва на анархия този израз, когато се декларира от подходящата трибуна!Дано греша и това се дължи, единствено на алергичнтата хрема, която ме е налегнала напоследък.И все пак, не бих бил учуден, ако същите юнаци, изразят недоволството си и от плащането на данъци например.Подкрепям ги с две ръце!Или защо по дяволите, на магистралата има ограничение на скороста 130км., като колата ми вдига 220?!Не съм съгласен разбира се!Ами заемите, ...... от къде на къде ще си плащам вноските, като едвам събирам за трюфели и черен хайвер?!Кощунство е това!Я да видим, кой осъди семействата, дето казаха, че няма да си пращат децата в училище в което се изучава "новия майчин език"!Тия хора също имат право да не са съгласни, нали така?Демокрацията в България отдавна се е превърнала в "концерт по желание" и всеки дърпа и настоява за неговото си изпълнение и поръчка.Така няма да стане.Има си закони и институции за всичко.И, ако всеки си гледа работата, а не наднича в "канчето на другия", можеше и да се получат нещата.Но цял един народ, начело с журналистите да упреква и осъжда определена служба и институция, че си е гледала работата, това ми идва малко в повече.
     Айде и на втория абзац да се спрем - защото нищо не съм направил.То нали знаете, че всеки е невинен до доказване на противното.И тук не защитавам Цветанов, а визирам, точно обектите на подслушване.Значи така като гледам, освен вече осъдени престъпници с влезли в сила присъди, изпълващи затворите ни до краен предел, то на друг не може да се приложат СРСта.Даже и при това положение, възникна спор, възбуден от всезнаещите ни репортери.Те без малко щяха да захвърлят микрофоните и да напердашат, магистрата който оповести, че са прилагани СРСта срещу Октай Енимехмедов, докато е бил в ареста.То смешно ли е, плачевно ли е ..... и аз не знам.Начо от Горни Рът е абсолютно прав, че няма да подслушват такива като него, ами хората които имат пряк достъп до власт и пари.Всички знаем кои са те, пък, ако са сигурни, че нищо не са направили, то няма за какво да се притесняват.
     Ясно е, че въпроса се преекспонира жестоко.Не веднъж съм го казвал.И не само това, ами и изцяло лежи на политическа основа.Прокуратурата имаше предостатъчно основание, до сега да прекрати тази политическа истерия и, ако до момента нашите магистрати ги беше страх да го сторят, заради мощната пропагндна машина на новоуправляващите, то след "подвига" на Едуард Сноудън, ръцете им би трябвало да са развързани.Разбира се, не очаквам да се случи същото както при американеца, разкрил схемата за подслушване в родината си и някак си невиждам Станишев и Найденов в затвора за сходните им постъпки.Или поне не вярвам да избягат и да търсят политическо убежище някъде по света, както Сноудън.Това са детски фантазии.Но да продължаваме да съдим и заклеймяваме, хора и служби за неща, които нито разбираме, нито са наша работа, най-малкото е глупаво.
     Сравненията с американския случай и нашия, и изводите от това, всеки да ги направи за себе си, но може и трябва да се отбележи, как реагират там правораздавателните органи и как общественото мнение се оформя достатъчно неангажирано.
     Не знам защо управляващите си мислят, че гражданите на България, са ядрени физици и контраразузнавачи и постоянно имат нужда от тяхното професионално мнение.Нищо друго освен манипулация и пропаганда е това, а медиите много удобно са се превърнали в тяхна маша и безогледно правят студия и постановки с лъжовната предпоставка,  да се чуе гласа на народа.Те 23 години не чуха, гласа на народа.23 години тази същата служба е работила и извършавала същата дейност и без никакъв сарказъм, ще кажа, че бих бил горд Българин, ако тя е работила професионално и политически неутрално.Защото тия дето сега най-много реват и мъкнеха само флашки и СРСта, един запис не чух с тяхно участие..........Но да не влизам и аз в духа на тяхната инсценирана тревожност и безпристрастност.Чувал съм ги тия работи!Просто въпроса с действията на ГДБОП, НСС и СДОТО не трябва да се политизира и да се хвърля обществото на двата полюса в зависимост от партиините нагласи.А кой иска и кой не иска да бъде подслушван - това не е концерт по желание все пак!




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 236793
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031