Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 11:48 - Начо!!!Бягай брат, крий се!!!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 718 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.06.2013 12:07


      -Начо, Начоооо, тук ли си?
     -Тука съм, шетах из двора.
     -Какво става бе?Нямаше ме два дена, сега се прибирам и гледам Делян Пеевски са го избрали за шеф на ДАНС.Кога е станала тази извънземна глупост?
     -Кво прикааш бе, требе от сабаала да е станало, оти сега чувам и язе.Чекай да пущим телевизоро.
     -Това е най-голямото предателство срещу България за всичките 24 години демокрация.Андрей Луканов, Жан Виденов и Иван Костов са вакли агънца в сравнение с тоя световно-известен мафиот.Всичко съм очаквал от тия, но чак такава идиотщина, никога.Ние ще трябва да спрем да си пишем, че може да пострадаш, знаеш ли?
     -Оти па да запираме?Ниа, че ортуваме, ама ти нема до го изнасяш те туке.
     -И пак трябва да внимаваме какво говорим, особено ти.Не става.Аз не мога да търпя.Мислех, чудех се последните месеци, дали да се прибирам или не.Ту си виках, че ще скъсам Българския паспорт и ще взема чуждо гражданство, което ми е предлагано многократно, ту пък се обаждах на определени хора в България, другия месец да ме чакат, че си идвам.Искам, не искам, вече няма значение.Няма не искам, няма недей, щом в България управлява злодей.Аз съм си добре тук, но там какво ще става ми е мъка.Ще се обадя и на сина да прекъсва следването и да идва тук, до като не са затворили границите и не са ни поставили в изолация.
     -Стига па ти бе.Толко страшни комунистически щуротии преживехме и това ша е ден до пладне бе.
     -Такова нещо не е имало, не съм си и помислял, че може да стане.Сега ще е много интересно известно време.......Поне на такива като мен, които живеят вън от България.Отдавна в Европа, че и по света, не е имало такава диктатура.А сега това което ще последва, ще е много близко до военно положение.Незнам, Начо.Аз те съветвам, да станеш по-тих от водата и по-нисък от тревата.Както повечето Българи.Моли се на господ и избягвай да ходиш по градовете.Дано не започнат чистките и по селата.Страшно е бате.Нали ми казваше, че голямото ти момиче учи в съседния град там.Говори с нея, да си трае и да забрави ГЕРБ и мерб и всичко.
     -Бе ти луд ли си, къв си.Никогиш това нема да стане.Тиа сега свършиа и са летна ваканция.До есенеска ша видим кво ша стане.
     -Аааа добре.Айде пази се брат.Много ми е тъжно и много ме е страх за вас.Повече няма да пишем и ти избягвай да се изхвърляш.Чу ли?Обещай ми!
     -Арно бе, убаво.
     -Айде чао братле и пиши само, ако имаш някакви спешни въпроси.Стискам ти палци на теб и на цяла България.Сега вече не става въпрос дали живеят хората добре и демократично, дали си плащат тока и взимат ли си заплатите.Стискам палци на всички Българи, да оживеят!





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 236841
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031