Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 19:48 - "Ще работя за България и гражданите" - Делян Пеевски
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
2



     За първи път виждам човек да изписва "олигарсите" със седем правописни грешки!
     Но
"Искрата пламна"!
     Очаква се да взема отношение, да пиша нещо и да почна да обвинявам ЧАК сега правителство и Станишевци за всичките циркове и театри разиграли се до сега.
     Е не!До сега достатъчно остро и твърдо съм се изказвал и моята позиция е пределно ясна.Сега ще гледам и слушам само.Ще гледам и слушам, как социолози и политолози пак ще обърнат палачинката, а медиите .......Е и тях достатъчно съм ги насолил.А пък пълното медиино затъмнение на многохилядните протести е абсолютното доказателство на моите думи.
     Вярно, че очаквах ЧБ малко по-късно да се осерат, ама явно им е дало зор.А пък някой, ако  е изненадан от случващото се в страната, значи е бил на Марс да разгледа жилищата които раздават напоследък там.

     Аз не знам сега, разни "Боси" и "Гладни за тутманици", ще организират ли пак нещо с домати, за да са в крак с модата?Ама и много не ме интересува.Даже май хич.
     Важното е, че все пак хората, не са чак толкова заспали!Ама Българина така обича - "Ножа да опре в кокала".
     Наистина се чуствам 23 години по-млад и всичко случващо се в България, подклажда това мое чуство неимоверно.Радвам се и съм щастлив, но не от повторната си младост, а от новия опит за промяна в България.Виждам, че отново има лъч светлина и пак се опитва да се отхвърли комунистическото иго и тяхното олигархическо обкръжение.Виждам младите хора и тяхната решителност в очите.С вас ме младежи!Ние не успяхме, сега сте вие на ход.И да сте се подвели първоначално, никой не ви обвинява.Ние знаем как омагьосва комунистическата пропагандна машина и колко мазно лъже.Сега разбрахте истината и мисля, че никой не може, а и няма да посмее да ви спре.
     Напред, желая ви успех!!!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237230
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930