Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2013 19:19 - Лафове, "бисери" и скандални фрази, на бивши наши политици.
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 2410 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.06.2013 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Ще започна с първия, няма начин!!!




      image  image
    
     Др. Тодор Живков: "Приземяване, приземяване, приземяване! Може некои да кажат: "Абе, другарю Живков, партията така ли ще остане, бе? Нема ли партията нещо да направи?" Другари, ние решихме да изчакаме, да видиме...  и най-накрая, ако требва, ше се преустройваме. Абе, глейте какво - как ще решиш проблема? Може да решава тоя, който има пари, бе!  Щом немаш пари, какво ще решиш ти, бе?  Ти немаш право да решаваш!"

               image
               image



imageimageimage

     Петър Младенов: 14 декември 1989г. - "Най-добре, танковете да дойдат"


 

         image    image

Жельо Желев: преди да бъде предложен и избран за президент - "Аз знам, че е имало и добри комунисти, но те загинаха преди 09 септември 1944година."




              image

   Александър Йорданов: "Днес е един хубав ден за българската демокрация"
   На конгрес на СДС при въпрос,
"Вярно ли е, че строите вила на морето" - "Не, не е вярно, и заради такива олигофрени като теб, живея в гарсониера 37квадрата, а не взимам полагащото ми се жилище, като председател на Народното Събрание."




     image     
    Димитър Попов: като министър-председател на България - "За Бога братя, не купувайте!"



imageimage

      Велко Вълканов: в дебат, като кандидат за президент - "Жельо, ти си турчин!Ти си турчин с фес!"
     - негов стих "
Бог и аз сме най-самотните на този свят!
                                    Бог, защото няма други богове!
                                    Аз, защото няма други хора!"



  image  image

          Но най-вече:
     - "
Събуди се Българино!"
      - "Не ме гледай умно Българино!"
      - "Уплашихме ги Беронеее, уплашихме ги!"
      - "Ми чети ми по устните бе аматьор!За твоите деца става въпрос, не за моите!Моите са в Калифорния."


 

imageimage

      Жан Виденов: "Всеки депутат трябва да бъде поне доктор или професор."
     
Въпрос на английски журналист - "Защо приватизирате само губещи предприятия срещу един лев?Защо не приватизирате, някое печелившо такова, за да докарате в страната си сериозен инвеститор?", отговор - "Това е много добра идея!"



     
image        image

Ахмед Доган:
          - "Аз разпределям порцийте в държавата!"
          - "Аз, ако не притежавам обръч от фирми, как ще управлявам държавата?"



image image
 
Петър Стоянов, към Иван Костов: - "Иване кажи им, те ще те разберат!"




                   image

Симеон Сакскобурготски:
     - "Вервайте ми!"
     - "Ще ви кажа, като му дойде времето!"
     - "Дайте ни 800 дни!"




     Съзнавам, че политици, като Андрей Луканов, Филип Димитров и Иван Костов, не намериха място в групата, но наистина не се сещам за някой значим техен "бисер".Филип Боков пък съм го пропуснал умишлено, въпреки, че той каза нещо навремето, което се запечата в съзнанието ми, а и е отново актуално в момента.Има, има какво още да се цитира от бившите ни политици.Може би бяха, по-невъзпитани и по-темпераментни, а може би такива бяха времената, ...... по-откровени!





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237425
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930