Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 22:07 - Станишев се изповядва в църква?!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 1366 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 09.07.2013 08:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Влязъл Станишев в изповедалнята, почукал на малкото прозорче и след знака подаден му от Божия служител, започнал да нарежда:
     -Попее, попе, ако знаеш какво съм направил..........Ще почна отначало всъщност.Навремето, излъгахме народа, та направихме Първанов президент, за да мога да взема властта в партията.И от тогава, като почнах едно крадене едно чудо, та даже и втори мандат на президента изфабрикувах, само и само, да остана аз на благата работа, че и министър-председател бях тогава.После, като видях, че нещата отиват на зле и хората тръгнаха да се усещат, набутах един бунак новобранец в политиката, дето си мислеше, че народа го е избрал и той ще управлява.Ееей, голям наивник тоя.През неговата глава, пак си крадох и даже на мойта приятелка преведох 3 млн. лева, подаръче за рожденния ден, без да знае оня?!4 години го записвах на флашки и го следях, и си правех какво ми е кеф.Вярно, че само един сносен запис можах да сглобя, ама добре, че и прокурора купих, та все нещо ще измислим.Та сега, за всичко изкарвам него виновен, а той се скри у тях и не смее да излезе, и се чуди от къде му идва всичко това.Голям бунак беше, а и си мислеше, че ме е свалил и ще ми открадне кокала.Абе тоя как си мисли, че след толкова години лапане и ще му оставя кацата с меда на него.Прибрах си я и пак си бърках вътре и всичко си подготвях, а оня тичаше та правеше магистрали с Европейски пари, че други и без това не му бях оставил.Бе изпуснах малко от тези, Европейските благини, ама сега няма грешка.Оградил съм се само с приятели бизнесмени и медиини магнати и даже руските побратими ще докарам, че още преди 6 години ми платиха и съм им обещал.Тръби ще прокарват из Добруджа, централи ще строят, абе де що може да се извади пара в България,
с тях ще го делим.Ние вече казахме на народа, че като делим 50 на 50 с руските олигарси и това значи, че мислим за България и защитаваме родните интереси.Пък и отдавна сме ги научили, че щом не губим много значи печелим и именно заради това трябва да платим на приятелчетата от Кремъл половината тръбопровод, нищо, че те ще си изкарват газа за Европа от там, само за тяхна и моя печалба.Абе келепир да пада, та да има някой лев и за сиромасите.Ще клъвнат бурсуците, няма къде да идат.И тия пред парлмента, колко и да стоят, от догодина ще излизам отпред и ще ги замярам с пари.Ще клекнат и те.А след 4 години мисля и изборите да премахна и като се обединим с другите две партии, да управлявам до живот.Ще се съгласят "турците" и оня лудия, щото няма на къде да мърдат и няма да видят парламент повече в противен случай.Пък сега, какъвто искат изборен закон ще им направя на ония лигльовци протестиращите.След 4 години, ще си изтрия гъза с него.Само да излъжем Европа за 27те милиарда и, като се почне и Белене, край, кръгът ще е затворен.Никой не може да ме мръдне от от пожизнения мандат, а и се надявам, вече да вляза и в класацията за най-богат политик в Европа.Нищо, че най-вероятно до тогава ще са ни изхвърлили от Европейския съюз.Какво ще кажеш дядо Попе, да не заспа?
     -Не чадо, онемях.Ти сине си много, ама много голям грешник!Кога за последно си се изповядвал?
     -Никога Отче, аз съм комунист и не съм вярващ.
     -Тогава защо ми ги разказа вскички тия страшни неща?!
     -Много исках да се похваля на някой бе Отче.Ама така да се похваля, че никъде да не се разбере.Е по-удобно място от това има ли?




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 236879
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031