Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 13:51 - Вицове за Мая Манолова!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 4940 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 29.07.2013 15:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     +18


     Обадила се Корнелия Нинова на Мая Манолова, че ще си води пудела на ветеринар и ако иска да я придружи.Мая веднага се съгласила, като казала, че и нейния дог има нужда от лекарска интервенция.И така, двете кучета се озовали в две съседни клетки в клиниката и започнали да обсъждат живота си.Първи, започнал тъжно да се оплаква пудела:
     -Ох, аз много добре си живеех, ама ей онзи ден, Господарката ме взе със себе си, като ходи при Масларова, да обсъждат нещо и там стана белята.Тя и Масларова има пудел, ама женски и един такъв засукан и модерен, 50 000 евро дала за него, та като го видях и му се хвърлих ........... един час не могат да ни разкачат.И сега съм тук да ме кастрират.Ами ти?
     -Аз, още по-лошо - рекъл дога. - Вчера Господарката Мая беше по пеньоарче и нещо бършеше в къщи наведена ............. е не се сдържах!Яхнах я отзад и два часа я оправях!Три пъти!
    - Сега и ти си тук да те кастрират, така ли?
    - Всъщност не.Доведе ме да ми изрежат ноктите на предните лапи.


 

      Влязъл Министър Найденов, в пленарната зала, целия облян в сълзи и със зачервени бузи.Забелязъл го неговия приятел Антон Кутев и веднага се втурнал към него:
     -Хей Ангеле, какво се е случило?Защо ревеш като малко дете?
     -Ох не питай!Като влизахме в парламента и нали знаеш ония лумпени отпред, замерят с яйца и домати.Ние слаломирахме между препятствията и тъкмо да се шмугнем вътре и едно яйце удари моята Мая и тя падна на земята.
     -Еееее бива ли така.Какво толкова е станало!Ти си Министър на отбраната.Застани като мъж и даже се надсмей на това!
     -Е така де.Аз първо се засмях, ама Мая ме видя, че се хиля и като стана  .......






     Обърнала се Мая Манолова, към своята половинка Ангел Найденов и го попитала:
     -Скъпи, така като ме гледаш, колко години ми даваш?
     -Ами, по косата бих казал, че си 25 годишна.Като ти гледам тялото изглеждаш, като 30 годишна, а като те погледна в лицето ми се струваш 35 годишна.
     -Ох миличък, колко си сладък и.........
     -Момент, още не съм ги събрал!




    Вървяли Ангел Найденов и Мая Манолова, към парламента, без ежедневното притеснение, от "народната любов".А причината за тяхното спокойствие била, че въпросната сутрин, протестиращите били изключително малко, пък и били настроени прекалено мирно и дружелюбно.Даже в тази прекрасна слънчева утрин, имало доста млади хора, които само се усмихвали щастливи, а най-силно впечатление правели, двама красиви младежи, които се били прегърнали и момичето страстно целувало своя любим.Министър Найденов с тъга в очите и треперещ глас, казал на своята половинка:
     -Ех Мая, ти никога не би направила това!
     -Защо си мислиш така?
     -Ами незнам, ..... познавам те.......Искаш да кажеш, че можеш да направиш същото.
     -Разбира се!Дръж ми чантичката - казала червеното "камикадзе" и с уверена крачка се запътила към влюбената двойка и в частност, към изумения младеж.




     Ангел Найденов вдига телефона:
     -Да майко, имах поредния тежък ден, защото Мая пак е в отвратително настроение.Знам майко, знам, че ми казваше, че тя е най-злото същество на земята....Помня, помня, като ме увещаваше, да не я прибирам след като я изгони онзи митничар......Така е, да!За нея партията е над всичко и всеки неин близък страда от това.Ааа спря да ми посяга, че напоследък много работа има на Позитано 20.Е незнам до кога ще карам така и дали ще издържа.......Да майко, дяволско изчадие е, .......да майко, сега......Маяаа, Маяааа, ела скъпа на телефона, че майка ти иска да говори с теб!





Гласувай:
6



1. ok3223 - В частност ...
22.07.2013 19:05
тъпо написано от рядко неталантлив софийски шоп ...
Оно, сатирата не е лъжица за Пендовци.
От всеки чвор не става списмовател, да знаиш.
цитирай
2. stranni4e - Сериозно!!!!
23.07.2013 10:05
Ъъъъъъъъъъъъъъъъ-ааааааааааааааа-ммммммм-ъъъъъъъъъъъъъъъъъъ.
Чуваш ли ме как рева.Ще ходя да си премеря и кръвното обаче.И довечера сигурно няма да мога да мигна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 236769
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031