Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2013 10:49 - Аз мога да бъда новия премиер на България!!!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 1083 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 20.11.2013 17:19


     Първо, в две изречения:
- Дълго време ме нямаше, защото наистина бях решил да се откажа от България или най-малкото, да спра да се интересувам от положението в страната!
- Да призная, не успявах да се правя на безразличен към обстановката в гаснещата ми родина, но по-важния въпрос е - "Няма ли кой да дръпне един хубав бой, на онова лайно Бареков"!




     Значи директно на въпроса.
     Мога и искам да бъда премиер на България.Вече разчепках формулата на успеха и мога да ви кажа, че сегашните социални благини които ви спускат, ще са като смешни капки слаб дъждец, в сравнение с могъщия финикийски водопад, който аз ще излея върху вас.Съвсем сериозно!Няма да си чешем излишно езиците, а направо започвам да ви говоря в цифри и от къде те ще дойдат.
     Малко отзад напред ще стане работата, ама ще вървим от по-актуалните и последни социални мерки, към другите, позабравените такива:
     600 000 българи /с минимална работна заплата/ ще им бъде върнат данъка за 2014 година в общ размер на 350 лв в началото на 2015 година.Моментално вдигам прага на възвръщаемия ДОД на 1000 лева.Демек, всеки със заплата под 1000 лева ще му бъде върнат данъка през следващата година, като моя милост ще изплати и задължителната лихва върху тези неправомерно задържани пари.200 млн. лв. щяха да са нужни за социалната врътка на сегашните управляващи, а на мен ще ми трябват 750-800 млн.И какво от това?!
     50 лева за пенсионерите е просто смешна сума и то само за най-бедните.Другите не са ли хора, не пускат ли и те червената бюлетина в кутията?!Тази подигравка ще струва едва 50 млн. на правителството .......... айде стига бе!300 лева за всички пенсионери обещавам - 2 млн. пенсионери по 300 лв. е 600 млн.лв. ......... нищо работа!
     За циганите или как го бяха измислили, ............ за майките през втората година на майчинство - 70 лева.Това няма изобщо да го коментирам и да си правя труда да го смятам.Сумата е смешна.Директно и без заобикалки - на 600 000 български роми им раздавам по 1000 лева кеш-пара.600 млн. ще ми излезе тази приумица, но ми се струва далеч по-внушително от сегашния кодош.
     Но понеже ще бъда обвинен, че сумата не е чак толкова голяма, като се има предвид, че е еднократна, моментално се обръщам и към безработните.На 400 000 български граждани без какъвто и да е доход, аз ще раздавам по половин минимална работна заплата ежемесечно, без да има нужда от подписи и доказване на трудува незаетост.Тази екстра, ще ми струва около 1 млрд.лв., но ще има и резерви, защото ще се пести от мастило и хартия, а и на администрацията мисля да бия шута.
     Фермерите и земеделците?????????Хорааа, мъките свършиха.Направо ви хвърлям 1млрд. лева и на вас, пък вие си ги разпределяте както ви е кеф.Така няма и да ревете за спрените европейски субсидии.
     Време е да теглим калема.Има и други предложения от моя екип /бъдещ/, но тези пера са толкова нищожни, че ще се конструират в движение.Но примерно, не мога да не спомена прекрасната идея, всяко първо питие в кръчмите да е безплатно, като разбира се това ще бъде надлежно субсидирано от държавата.Исках и тютюнопушенето да пипна тук-там и да хвърля някой лев, но сегашните управляващи май ще ме изпреварят.
     Хайде да не се отклоняваме.Като съберем сумите от всичките изложени социални мерки, ще се получи нищожната цифра 4млрд.лв.Точно толкова, казаха, че ще теглят заем догодина нашите отбор юнаци на върха.Значи грешката е вярна!
     Но!Има едно НО........., а именно, те плануват да откраднат поне половината, като гледам.Е, надявам се и в моя джоб да влезнат няколко милиона, ама чак пък 2 млрд.......... не е ли малко множко.Може и само така да ми се струва, понеже още не съм се овълчил!Може!Айде вие ме изберете сега, пък за следващата /2015/ година ще запланувам по-голям заем.Хем за вас, моите избиратели и подръжници, ще има още повече благини, хем и аз може да заделя някой по-солиден лев ............. за старини нали.
     Разчитам на вас!И да не забравим - Не на омразата, не на насилието!Заедно можем повече!Към светли бъднини вървим!Вечна дружба!




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 235826
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031