Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2013 15:55 - Сливи за смет, вече се плагиатства
Автор: stranni4e Категория: Политика   
Прочетен: 878 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 03.01.2014 17:57




     "Вчера ГЕРБ-Враца разигра съвременен вариант на "Сливи за смет". Стотици стари мобилни телефони, флашки и дискове с лични записи събраха младежите на ГЕРБ в рамките на инициативата “Разум за лъжи”. По водача на червената листа във Враца Янаки Стоилов, който според тях всъщност рядко се появявал в града, те ще пробват да пратят носителите на информация до Сергей Станишев. Причината - в последните дни на кампанията “компроматните сигнали” на председателя на БСП привършвали. Всички стари флашки от партията на Борисов заменяха с книги, като посланието било следното: “Оставете настрана слуховете и компроматите, заложете на разума при избора си на 12 май”, заяви кандидат-депутатът Николай Николов. Идеята за инициативата дошла от масови оплаквания на хората, че им омръзнало от доноси и лъжи, а реални политики не чували от никого освен от ГЕРБ. От партията приканиха хората да продължат да качват лични неща на флашките, като Станишев щял да прецени кои от тях да праща на прокурор."

     Тази новина, заля, като цунами медийното пространство от зарана!Обиден съм, ...... огорчен, натъжен, разочарован и разстроен - това е само една нищожна част от думите, които могат да охарактеризират душевното ми състояние в момента!Чувствам се използван!!!Като парцал!!!Мръсен и захвърлен!Докога ще се трупат дивиденти на мой гръб?!Докога ще ги храня с идеи?!Баста!Не им прави чест, а пък и не са актуални в техните инициативи.Не гледат ли телевизия тия?За какви флашки и дискове говорят?Не виждат ли, че последния запис е правен на грамофонна плоча!?Нямат ли уши?Това на свой ред доказва, колко отдавна са подслушвани тези самозабравили се индивиди.Още от преди времето на магнетофонната лента дори.И ето тук усещам, че обидата и разочарованието ми, ги измества друго, далеч по-приятно чуство - гордост.Горд съм, че съм Българин!!!Горд съм, че живея в тази държава и съм съвременник и съпричастник/вольо или невольо/, на тези уникални събития!!!ЦРУ, КГБ, МИ6, МИ5, МИ4, МИ3, МИ2 и МИ1 пасти да ядат!И не само, заради историческото техническо превъзходство над тях.Просто през последните два месеца, от всякъде струят доказателства за нашата небивала научно-техническа мощ.А съпровождащите ги съобразителност и толерантност, няма нужда и да ги коментирам, защото това са си наши изконни и харктерни черти, присъщи на всеки.Ето и за това ще идват от Европейския парламент, да видят как стават тия работи със СРСтата.Послъгват ни, че уж проверки щели да правят, ама истината е, че идват да се учат.И тук, трябва да се вземе в ръце Другаря ...гей...шеф/печатна грешка/ и да изпълни дълга си до край.Че е номер едно - така е.Че ще спечели изборите - натам отиват нещата.Но, нека не преписва всичките заслуги на себе си.Нека поведе тези любознателни ученици, към извора, към неговите първоучители.Не знам дали ще му стигне смелост да препрати Европейските наблюдатели към Москва, ама както и да е.Важното е, че цял свят нази гледа.И умират от смях!





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237294
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930