Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2013 13:36 - Новото временно правителство, ще издържи повече от..... досегашното временно правителство.
Автор: stranni4e Категория: Политика   
Прочетен: 616 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.01.2014 17:50


     Новият „кабинет Олигархски“, е нищо повече от временен такъв.И не защото е набързо събран, като общия знаменател в него ще са корпоративните интереси, а понеже живота на парламента се скъсява с всеки изминал ден.Всички правителства до сега ги е ръководело точно това верую, че богатите монополи и заможните бизнесмени, пък били те и мафиоти, ще допринесат за икономическия просперитет на държавата.Един бедняк, с какво би помогнал, освен с изборния си глас?С нищо?Виж, Делян Пеевски, който тази година ще бъде номиниран за бизнесмен на годината, ще хвърли всички сили и средства за благото на .......... не мога да използвам тук „нашата Родина“, дори и със сарказъм.
     Наистина е невероятно как определени олигофрени, се правят на още по-големи такива.Това, само в България може да се срещне и само в България може да се приветства и толерира.За мазните червени лъжи които заливат общественото пространство е ясно, че се повтарят и потретват, а май се и попетват.И сега, и преди и за в бъдеще, щом има кой да ги търпи.Може би не го осъзнават около 20% от народа, а именно, привържаниците на „мешаната скара“ от „руски котлети“ и „турски чевермета“.Не две трети, а по-малко от една пета е волятя на суверена.Само, че за тях, избиратели и симпатизанти, отново ще остане коричка сух хляб.Така е!Техните господари мислят за своите верни поддръжници.Грижат се, за техния холестерол и наднорменото им тегло.И това правителство от диетолози, ще си свърши перфектно работата и няма да позволи Българския гражданин да качи и кило и да разхлаби поне с една дупка колана.Браво, браво, браво!И без това здравеопазването ни е на дъното, та една евентуална вълна от хипертоници и затлъстели чревоугодници, не е никак добре дошла.А това, че новичките ни министри били вече достатъчно дискредитирани и доказано корумпирани ........... е от къде да намери други другаря Станишев?Просто няма.До последния възможен момент се правеха рокади и се назначаваха компромисно нови и непознати уж лица, но „каквото посееш, такова ще жънеш“.Червената партия създаде и отгледа Българската олигрхия и сега , само от там може да черпи, „експерти“ и „специалисти“ за излизане от кризата.
     Станишев се показва по всички медии, хилейки се, все още вярвайки, че е постигнал така мечтаната победа.Има някакви комплекси тоя човек, а и препоръчвам консултация с психиатър.Тук може, ръка за ръка с Г-н Волен Сидеров, двамата заедно да посетят определено болнично заведение за необходимите изследвания.
     Бях и съм патриот и дори не се обиждам, ако ме нарекът „болен националист“.Бях и съм, привържаник на идеята за силна националиситческа партия в параламента, въпреки, абсолютното несъгласие с левите възгледи и проекто-закони на Г-н Сидеров.Бях и съм, носител на вярата и надеждата, че в България, нашите деца няма да носят турски учебници в ученическите си чанти.Бях и съм, противник на откачените анти-Български прищявки, за забрана на творчеството на Ботев и Вазов.Само, че,....бях, но вече не съм, симпатизант на партия Атака и, ако до сега мислех, че неадекватните чести действия на техния лидер се дължат на темперамента му, сега вече съм сигурен, че това е резултат на тежко психично заболяване.Ще ме извинява, ама само една дума ще кажа – ПРЕДАТЕЛ!
     Как ще погледне след време своите избиратели и поддръжници?Червените мазници, не може да са пример!Те 23 години гледат хората в очите и ги лъжат нагло!Там срама няма!Но вие, от партия Атака, как позволихте да стигнете до там, да сте новите викачи на комунистите?!Волен Сидеров и Делян Пеевски /тук не знам, как ще се включва и водещия кадър Мая Манолова/, от сега почнаха безцеремонно да заглушават всяка форма на критика и несъгласие.А за в бъдеще, как ще си разпределят ролите ще видим.Един след друг, като надпяване/надвикване/, хорово изпълнение или някакава скалъпена диалогична форма, все ще е гюрюнтия.Както и да го погледна, по-смешен парламент не съм виждал, ама, че и Атака ще участва в тази тройна комедия, не съм очаквал.
     Щом мислят, че по-тоя начин, ще си вдигнат рейтинга, хубаво, само че аз мисля, че ще се случи точно обратното и родната ни националистическа партия, едва ли ще влезе в следващия парламент.Дано не съм добър пророк.Пък и хората имат алтернативи – ВМРО и НФСБ.
     Така е.Всеки докоснал се до „червената чума“ си отива безкомпромисно.Единствено, техния клонинг от ДПС, оцеляват, като всъщност те и до голяма степен управляват тая държава.
     Аз се отказах от завръщане в родината си, но си оставям една вратичка за зимата.Наистина, последна врата и последен ...... вход.
     А сега, да ни е честита, новата „тройна коалиция“ и "кабинетът Олигархски" и, ако сте мислили, че в България няма какво още да се открадне, от тук нататък, ще се уверявате всеки Божи ден, колко много сте грешали.





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237400
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930