Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2013 21:42 - Вицове - Мая Манолова Йордан Цонев.
Автор: stranni4e Категория: Забавление   
Прочетен: 2443 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



     Отишла Мая Манолова на зъболекар.Влетяла в кабинета и без замисляне минала директно на въпроса:
     -Колко струва едно вадене на зъб при вас?
     -100 лева.
     -Еееее, ама вие като ония дето ми искаха за една баничка 10 лева или като таксиметровия шофьор, понеже ме познахте и се надявате да ми съдерете кожата.
     -Аз, че ви познах така е.Но тук, в клиниката, работим само професионалисти и цените са строго регламентирани.100 лева струва ваденето на зъб с най-качествената упойка.
     -Да бе, най-качествената упойка!Нещо по-евтино не може ли да се измисли?!
     -Ами, може с един български вариант на лекарството.70 лева ще струва, но то си е нищо това.Наркозата почти липсва и ще усетите известна болка.
     -Е тогава направо без упойка.Щом и без това е такъв случая.Колко ще е без наркоза.
     -30 лева ще бъде, но много ще боли, нали знаете.
     -Знам, ама не е това проблема.Парите пак ми се виждат много.Още малко не може ли да свалите цената?.
     -Вижте, при нас има в момента стажанти студенти.Учат се още.Та мога да ви пусна някой за упражние.Само 10 лева ще струва.Но болката ще е голяма и не ви препоръчвам този вариант.
     -Глупости!Идеален е!Запишете час за утре на мъжа ми, Ангел Найденов, че от два дена го мъчи един зъб, пък другиден отиваме на море!





     Веднъж, в дома на Мая Манолова в Кюстендил, се отбил местен младеж и най-неочаквано поискал ръката на дъщеря и Ралица."Червената фурия" естествено останала втрещена и първоначално категорично отказала:
     -Младежо, нито ви знам нито съм чула нещо за вас.Може и провокатор да сте.Но най-важното, аз съм вложила много пари в дъщеря ми и не бих позволила тя да прекъсва следването си в Германия.
     -Госпожо, не ме познаватете, защото аз се подвизавам по българското черноморие.Питайте Йордан Цонев за мен.Съдружници сме и през нас минават всички сделки за строежи по морето и вскички заменки се извършват под наш контрол.
     -Аааа, това е добре.Браво момче!Толкова млад, а вече си в голямата игра - омекнала "осичката Мая". -Та значи искаш да се ожениш за дъщеря ми, така ли?Ами учението в Германия?
     -Няма проблем.Аз по принцип си живея тук в Кюстендил, пък и често пътувам до Германия.Тя нека продължава студирането и щом се налага, ще се виждаме само когато ваканцува.
     -И казваш, че можеш да и осигуриш същия живот, който аз и предоставям?!
     -Мога госпожо.Но не съм толкова лош човек, за да го направя!





     Йордан Цонев или още Данчо Ментата/Пицата, като млад едва прохождащ бизнесмен, държал не лоша пицария в Бургас.Оборота бил доста добър и имало дни, където Данчо продавал по 2000 пици на ден.Наистина добри дни.След един такъв тежък печалбарски ден, дребничкия хитрец, доволен вадел последната пица от фурната, когато забелязъл възрастна старица да влиза в заведението.Бабето бавно се приближило към младежа и му извикало:
     -Остана ли някоя пица, че закъснях днес?
     -Разбира се има колкото си искаш пици - изМентил бабката, Данчо.След което извадил последната мазна погача и тръгнал да я завива, като разбира се обявил и цената - 20 лева бабе!
     -Аааа момче, тая е много малка бе!Я избери някоя по-голяма!
     Ментата след секунда колебание, прибрал пицата под рафта, после пак я извадил и казал:
     -Ето тази е по-голяма.Айде давай двайсетачка!
     Данчо тъкмо си мислел, че се е справил с конфузната ситуация и, че в крайна сметка е заблудил бабето, когато чул неочакван отговор:
     -Знаеш ли младеж, я ми ги завий и двете, че и без това ще идва една комшийка на гости!





Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237263
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930