Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2013 09:52 - Цветанов съжалява
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 885 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.06.2013 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Цветан Цветанов дълбоко съжалява за своя непрофесионализъм и недалновидност в отношението му към най-важната служба и институция в страната.А факта, че не е взел под внимание дори мъдрите съвети на Г-н Борисов, не му давало мира ден и нощ.
 
 image  
image                                                 
     -Еееех Цецкоо, Цецкоо!!!Пет пъти ти казах да си сложиш едно походно легълце в СДОТО.Чиста работа си е това.Какво си хукнал да ловиш разни "Килъри" и "Нагли" и какво те интересуват тебе наводнения и земетресения.
     -Ама Г-н Борисов, нали бях Министър на вътр. работи на България, а не шеф на "подслушващата служба".Аз и не подозирах, че всички нещастия, а и всички успехи на страната зависят от СРСтата.
     -А защо не се поинтересува?Четри години седим в една зала със Станишев и ти един път не се сети да го питаш, те за какво се използват тия подслушвателни устройства.
     -Така е.Но признай, че и те ме объркаха.Един път викат, че само с подслушвания съм се занимавал, сега пък ще ме съдят, че съм допуснал с бездействието си, подчинените ми да си правят каквото си искат.
     -Е за това трябваше да опънеш леглото в службата и да спиш там.Колко пъти ти го казвах?Пет май бяха, нали?
     -Аааа, а те за това ли викат, че ще съдят и теб?!Я виж тук какво пише - "Длъжностно лице, което съзнателно допусне подчинено нему лице да извърши престъпление, свързано със службата или работата му, се наказва с наказанието, предвидено за извършеното престъпление."Ами то всички са и твой подчинени.А има и още по веригата.Така могат да вкарат всеки в затвора по тоя чл.285.
     -Искаш ли да хвърля царевицата дето рупам, по тебе?Много почна да мислиш.
Няма страшно и тебе няма да вкарат бе.Изборите минаха и сега самите те се мъчат да потулят темата.Виж, че и при Сотирката, нещата вместо да се изясняват, започнаха да стават още по-неясни, уж.
     -Е то стига.Така ме очерниха и хората толкова лошо ме кълнят, че няма накъде.
     -Аз за това те оставих в ГЕРБ и ти затова ще стоиш и ще търпиш.Не бой се.Сега като излезе и новината, че в ония "Крайслери", не е имало записващи устройства, а само подслушвателни и ще ти се изчисти името.Нека двамата юнаци, техни подлоги ли свидетели ли бяха, да кажат точно как са ставали нещата.Кой подслушвал, кой е записвал и кой на кого е казвал.
     -Оооо, ама те даже тия автомобили дето ги заснеха, е след като,  вече не бях министър.Има ли кой да му вярва на това.
     -Ами, коло 1 млн. души.
     -Стига бе.Ти и на изборите нищо не направи, та виж сега какво стана.Разчиташе на любовта и мъдроста на народа и айде сега да ни обиждат, че даже и да скача да ни бие оня откачения.Какъв народ, аз ще ходя утре в Брюксел, барем там да им обясня как стоят нещата.
     -Добре бегай.Да ми донесеш една варена царевица от там.Нищо, че са ГМО, много са вкусни, а знаеш аз колко ги обичам.
     -Добре Г- Борисов.Вие поддържайте фронта тук.
     -Къв фронт бе.Те сега успиват и омайват народа, да ги приспят и да докарат руските мафиоти за "Белене".Да правят каквото искат.Вече не ме интересува.Ще поддържаме правителството, ако може да се задържи четри години и после се махам и от политиката и от България.То тогава сигурно вече живо пиле няма да е останало тука.
     -И аз така искам.Не ми се тича пак като луд.Да изкараме и тоя мандат и край.Ама няма ли да караме старините си тук.В нашата родина, сред тая хубава пирода, на село.Какво ще кажеш?Ако не ти се стои в Банкя, аз имам шест жилища, ще ти дам едното.
     -Цецко, айде ще говорим, след четири години, ама аз не вярвам и от природата да остане нещо.Народа ни е и мързелив, освен другото, и селата са празни.Тия като набутат фабрики навсякъде, ромите като изсекат горите, а и "Белене" да не забравяме, за каква природа говориш.Айде бегай на самолета, че да се върнеш и да дадеш тоя пусти имунитет.
    -Тръгвам.Чакай, че се сетих, ми нали и Станишев викаше, че ще даде неговия имунитет.
    -Охх!Бегай на самолета.Станишев това казал, онова казал.Има кой да го слуша и да му верва.Сега и за тех ли да мисля, неговите слуги.Айде лек път.

image




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 236818
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031