Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2013 09:53 - Обръщение на един Гербер към Мая Манолова!!!
Автор: stranni4e Категория: Други   
Прочетен: 1216 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 07.06.2013 19:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Помоли ме човечеца, какво да го правя.Вика моля ти се, моля ти се и на мен ми стана мъчно.Ще му публикувам обръщението, въпреки че знам, че няма кой да го чуе.Както и да е.Ето го:


     Како Мая, ама я не съм пратил бат Бойко за това дето викаш ти.Думата е малко трудна и воз купешка, ама съм сигурен, оти коги се сбирааме на площадо, не сме гълчали за това.Я не знам ти баш на кой митинг на ГЕРБ си била, ама видим дето не е било на мойо.Он и назе излъга не бой се.Още по-предишка го бееме пратиле за друго и я лично му рекох - " Ей, сакам да ги избесиш тия комунисти.Чу ли ей!Там пред парламенто да ги избесиш!".Он обеща ама нищо не направи и сега па същото му думах и он па нема нищо да ви стори.Ама никогиш не съм чул некой да му вика да оди да краде заедно с вазе там о парламенто.Виа сте си баш те по таа час.И да се мусиш и да окаш, право е.А па и ти како Мая, си коджа устата, ама нема лошо.Она и мойта невеста дига гюронтия, ма я като обърнем опакото и она млъкне.Он и мъжо ти е от ваште, та лааса нема да те бъще, ама оно си му е за главата.Коги излезе бат Бойко от парламенто, я се зардвах, оти мислиш, че съм се ядосал?И не мое да разберем сега, цела България ли реве оти Бойко е бегал или само ваште ора и ония дето ги рисуваа по плакатите.Ама убаво ги беа нарисували.Я гледах по пръва програма и много ми ареса.Само тебе не видех нарисувана и шо така?Ти си сгодна женица, моеше барем една снимка да ти сложат ония дето обикаляа улиците у София.Ей како Мая, голем град е това Софията.Я съм одил сал веднъж, преди 15 години да си купувам обуща за сватбата и повече нема да стъпим.Не моа да се опраа там! Голем град, много народ.Ама не съм знаял, че има толкоз турчуля и там, та чак три депутатина са излезнали.Ма оти се чудим, я видех и оня дето го съдия предишка за некакъв ррррр..лен, абе некакъв лош ислям, сега и он е е депутатин.Ми оня дебелио.И за него я мислех, че е у затвору, а он на пръви ред о центъро.Како Мая, да знаеш дето си о грешка некаква.Не сме пратили бате Бойко да са прегръща с айдуци там.Я и преди съм гледал кои са о парламенто, ама толко айдуци, като сеги, не съм видел никогиш.То са айдук до айдук и серсем до серсем.Омешала си се нещо, думам ти арно.Дали там покрай ония бюлетини дето се ви като змииче нещо ти не стана с акъло не знам.Я ти викам пии некакви илачи, оти си сгодна женица и нещем да те видим у Карлуково.Па на пръво време земи некой ап от оня лудио.Како Мая, я че спирам оти ша ода да изкарвам говедата, ама да знаеш оти кафевата крава, с белио нишан на главата, съм я кръстил на тебе.Нема да се лютиш, она ми е най-убавата крава, само дето не е толко луда.Айде със здраве како Мая, ама за последно па ти викам, дето не сме пратили бате Бойко да краде и да става другар с айдуците там.Да знаеш!




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stranni4e
Категория: Други
Прочетен: 237169
Постинги: 118
Коментари: 133
Гласове: 2929
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930