Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2015 11:22 - ПИСМО ДО РЕДАКЦИЯТА НА "ДОЙЧЕ ВЕЛЕ"
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 4738 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уважаема редакция,
Пише ви Николай Колев-Босия.
Днес получих линк от мой читател на блога ми. Той ме препраща към вашата редакция относно статия в която се споменава многократно и моето име. Автор на този пасквил е Полина Паунова.
Статията е написана непрофесионално, хаотично и с лични нападки.
Но не това е  причина да ви пиша.
Причината е, че дамата не ме е потърсила, за да разбере причините за моя протест. Тя, явно, не е влязла в блога ми, за да прочете множеството мои постинги на тази тема. В тях има множество документи, които доказват, че изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" при Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщения са организирана престъпна група, която продава документи за управление на автомобили на неграмотни и негодни психически и физически лица, в това число и немски граждани. Именно поради тези причини през 2011 г. шест евродепутати, начело с депутат от ФРГ повдигнаха остро въпроса за продажбата на шофьорска книжка на немски гражданин от кюрдски произход. Вследствие на това министър Александър Цветков, неговият заместник Кичев и ръководството на Агенцията бяха отстранени и дадени на прокурор. За съжаление нашата съдебна система е силно политизирана и след тригодишно следствие тихомълком бяха освободени. Това можеше да провери вашата авторка , а не да слага името ми при олигарха Домусчиев и да определя протеста ми като "налуден" и "унищожителен за гражданското общество".
Вашата авторка не се е поинтересувала, че имам две влезли в сила решения на Софийски районен съд-№ 8547/2015 и 13 201/2015 г., които не само ме оневиняват напълно, но и признават хвърлянето на развалени домати по българските депутати за легитимен граждански протест. В същото време тази статия обслужва изцяло управляващата коалиция и оневинява бездействието на Народното събрание, изпълнителната власт и Главния прокурор, като по този начин те стават съучастници в избиването и осакатяването на хиляди български и чужди граждани по пътищата, улиците и тротоарите. Годишно у нас загиват средно 1200-1300 български граждани и 14 000-18 000 са ранени и осакатени. По официалната статистика между 2002 и 2012 г. са избити над 9 000 души, а ранени и осакатени са над 134 000 души. Тези цифри са смразяващи и защитата на българските граждани е въпрос на гражданска позиция, чест и достойнство. Ако това е "налудно" можете да прецените кое е "правилно" и да ми го кажете.
Преди да премина към този протест аз в продължение на 8 месеца сигнализирах до всички възможни инстанции, включително и в ЕК. Разполагам с достатъчно документи за тези преписки. Лошото е, че българските държавни институции, в това число и Главния прокурор мълчат и не ми отговарят, защото става дума за много милиони, които влизат в партийните каси и джобовете на  тази организирана престъпна група. Според моите разследвания по случая групата се покровителства от министър-председателя и Главния прокурор. Точно отказа от прекъсване на тези тежки престъпления, вследствие на кото се избиват и осакатяват българи ме накара да премина към тази форма на протест.
Уважаема редакция,
По времето на комунистическия режим моето име беше често споменавано от вашата редакция, за което съм ви благодарен.
Но пускането на статия, в която се петни името ми и каузата ми е недопустимо и аз ще потърся правата си в съда. Можете да изпратите ваш репортер и аз ще му покажа автентични документи, които доказват съществуването на ОПГ и отказа на властите да променят този геноцид срещу българската нация. В същото време вие сте свидетели как български водачи на МПС катастрофират на територията на ФРГ. Можете да проверите и немски граждани, които са придобили документи за управление в България и да обясните на немските граждани защо правителството на ФРГ допуска това. Любопитен съм да видя резултатите от една такава публикация или предаване по ТВ "Дойче веле".
Бившият началник на КАТ Алекси Стратиев по няколко телевизионни канала каза дословно: "От злоупотреба с алкохол стават 2% от катастрофите, от високата скорост-3%. Останалите са вследствие ниската степен на подготовка и възможности на водачите."
Разочарован съм от пускането на такъв тип статии в сайта ви и смятам, че е достатъчно да направите едно телефонно проучване, за да разберете разликата между мен и Домусчиев, както и оценката на българските граждани за протестите ми.
За връзка с мен можете да използвате  телефон 0888 408 623, ел. ми адрес kolev_bosia@abv.bgq и блога ми blog.bg bosia

19.09.2015 г.
София                                                                                                                                                                                                           Николай Колев-Бос



Гласувай:
5



1. appen13 - Босичкият Кольо, май е време да разбереш, че на работодателите на мутроГерб от Берлин не им е приятен доматения протест
19.09.2015 12:20
Босичкият, лека-полека и на тебе започва да ти просветва, че обитаваш едно колониално окупационно евро-ГЕРМАНСКО гау от АНТИ-ЕВРОПЕЙСКИЯ германски ЕСсср, управлявано от една НАЕМНА АНТИ-БЪЛГАРСКА ТУЗЕМНА администрация, рекрутирана, финансирана и ПРЯКО РЪКОВОДЕНА от Берлин !
И официалната нео-НАЦИСТКА гьоберлсова ГЕРМАНСКА Ал Джазира "Дойче веле" недвусмислено показа, че на РАБОТОДАТЕЛИТЕ на НАЕТАТА ОТ Берлин туземна колониална администрация, НИКАК НЕ ИМ Е ПРИЯТНО, че някой така откровено се гаври с евро-германската туземна прислуга в тяхното окупационно гау"България" !
Ама никак не им е приятно !
цитирай
2. chavdar01 - АКО ТИ ОТГОВОРЯТ НЕЩО ОТ ДОЙЧЕ ВЕЛЕ КАЧИ ГО В БЛОГА ДА ГО ПРОЧЕТЕМЕ.
19.09.2015 22:51
УСПЕХ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734017
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031